Simplifynance logo


הריאיון של רונן עם דני בפודקאש


פורסם בתאריך 28.5.2020

התכנים בפוסט זה, כמו כל שאר התכנים בבלוג, הינם תכנים לימודיים במהותם, הם אינם מהווים ייעוץ או המלצה לביצוע פעולה בנייר ערך, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ פנסיוני המתחשב בצרכיו הייחודיים של כל אדם.


הפוסט הפעם הוא פוסט מיוחד שמצריך האזנה במקום קריאה! החודש התארחתי לריאיון בפודקאסט המצוין של דני גדייב, PodCash, שעוסק ביזמות, השקעות ופיננסים. להאזנה לריאיון:



על מה דיברנו בריאיון?

1. סיפרתי קצת על עצמי ועל איך נכנסתי לעולם של שוק ההון בכלל, ולהשקעות פאסיביות בפרט.

2. הסברתי מדוע, למרות הימים הלא פשוטים שעוברים על השווקים בעקבות משבר הקורונה, ההשקעה הכי פשוטה והכי רווחית עלי אדמות לטווח הארוך היתה ונשארה השקעה פאסיבית בשוק ההון.

3. פירטתי על ההבדל בין השקעה פאסיבית לבין הכנסה פאסיבית, שרבים מבלבלים ביניהן. בנוסף, הסברתי על השגיאה התפיסתית של משקיעים רבים ששואפים לייצר הכנסה פאסיבית מההשקעות שלהם, ומדוע למרבית הציבור הכנסה פאסיבית היא לא יתרון אלא דווקא חיסרון.

4. דיברנו על איך מגיעים לעצמאות פיננסית מהשקעה בשוק ההון, ועל איך ניתן לחיות מתשואת התיק שלנו בלי שאף אחד משלם לנו (כמו במוצרים משלמי קצבה, בנדל"ן או במניות המחלקות דיבידנדים).

5. דיברנו על ההבדלים בין השקעה בנדל"ן לבין השקעה פאסיבית בשוק ההון.

6. דסקסנו על הנושא שאף אחד לא אוהב: מיסים, והצגתי אסטרטגיית השקעה שמאפשרת לחסוך במס ולהגדיל דרסטית את התשואה באמצעות דחיית מס ודרכים נוספים.

7. הצגתי מהי הדרך היעילה ביותר להשקעה בשוק ההון. ולא, לא מדובר במכשירים מנוהלים כמו קופ"ג להשקעה או פוליסת חיסכון, למרות שאפשר להשקיע בהם באמצעות הוראת קבע בסגנון "שגר ושכח".

8. דיברתי על הלהיט של השנים האחרונות בקרב משקיעים פאסיביים בשוק ההון – קרנות איריות, והצגתי את היתרונות שלהן על פני האלטרנטיבות הקיימות בשוק.

9. הסברתי קצת על קורס החירות הפיננסית שמאפשר לבוגריו "לפטר" את היועצים והסוכנים למיניהם ולנהל בעצמם את חסכונותיהם בקלות וביעלות, ופירטתי את הסיבות והרקע לכך שבניתי אותו מלכתחילה.


ronen&dani



רוצה לקבל סוף כל סוף את כל הכלים והידע הפרקטי כדי להשקיע בקלות וביעילות את כספיך וחסכונותיך? לחץ/י כאן כדי לראות את שירותי ההדרכה והסיוע במימוש השקעות פאסיביות שאנחנו מציעים.

חזרה לבלוג